In enkele stappen kan je ervoor zorgen dat de e-mails van Ring Twice niet meer in jouw spamberichten in Gmail terechtkomen:
Etappe 1: Klik op de tab “Spam” in het menu links van jouw scherm.
Etappe 2: Selecteer de e-mail van Ring Twice.
Etappe 3: Klik dan op de tab “Geen Spam” bovenaan jouw e-maillijst.
Normaal gezien is zo het probleem opgelost en zullen de e-mails van Ring Twice voortaan in jouw mailbox terechtkomen!
Onze e-mails komen soms terecht in “Reclame”
Gmail deelt e-mails in in verschillende categorieën: primair, sociaal en reclame. Het kan zijn dat onze mails terechtkomen onder « Reclame ». Dit is gemakkelijk en snel te wijzigen.
Etappe 1: Klik op “Reclame”.
Etappe 2: Vink de Ring Twice e-mail aan.
Etappe 3: Klik op de knop « Verplaatsen naar » (kijk afbeelding hieronder) en selecteer « Inbox ».
En kijk, het probleem is al opgelost! Vanaf nu ontvang je de e-mails van Ring Twice in jouw mailbox!
Is het niet gelukt, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.