Anti-discriminatie beleid

Er is geen plaats voor discriminatie op Ring Twice!

Vertrouwen en veiligheid zijn twee fundamentele pijlers waarop Ring Twice is gebaseerd. Daarom verbiedt Ring Twice discriminatie tegen dienstverleners of klanten op basis van etnische afkomst, handicap, seksuele geaardheid, gender, burgerlijke staat, geslachtsidentiteit, leeftijd of een andere door de wet beschermde eigenschap. Deze discriminatie omvat de weigering om diensten te verlenen of te aanvaarden op grond van een van deze kenmerken. Wanneer wordt vastgesteld dat een dienstverlener of klant dit verbod heeft overtreden, verliest de dienstverlener of klant de toegang tot het Ring Twice-platform.

Ring Twice beoordeelt alle meldingen die naar ons worden gestuurd met betrekking tot mogelijke schendingen van bovenstaand beleid, en schakelt indien nodig een gespecialiseerd team in voor een grondige beoordeling. Tijdens dit onderzoek kunnen wij de betrokken account schorsen. Gebruikers kunnen de toegang tot hun Ring Twice-account verliezen als zij de regels schenden.

Als u vragen hebt, een probleem of een geval van discriminatie wilt melden, kunt u per brief contact met ons opnemen: Ring Twice, Cantersteen 12, 1000 Brussel, België, of per e-mail: [email protected].