Over mij
Ciao iedereen. Ik ben Paul en gebeten door talen. Mijn moedertaal is Nederlands, maar ik spreek ook Fr, Dui, It, Port, E, A en Rus. Ik geef Nederlands en Frans aan ambtenaren. Talen spreken is een belangrijk, maar niet het enige criterium van een goede taalleraar. Ik was meer dan 30 jaar taalleraar in bedrijven en overheidsdiensten en kan bogen op een zeer ruime ervaring. Tot gauw! Paul
Duffel (2570)
Evaluaties
5
/5
Gemiddelde evaluatie door 8 klanten
9
klanten
hebben al meerdere keren opnieuw een beroep gedaan op Paul
Bijles Duits (15)
Paul's bijlessen zijn top! Hij houdt perfect rekening met de behoeften en leerstijl van onze zoon.
Caroline V.
Cursus Frans (4)
Paul is een uitstekende leraar! Zijn lessen zijn concreet, boordevol nuttige tips en trics en hij geeft zijn lessen met passie voor het vak.
Een echte aanrader!
Op korte tijd heb ik al enorm veel zaken geleerd
Birgit D.
Bijles Duits (10)
Onze zoon heeft ondertussen reeds meerdere bijlessen gekregen van Paul. Met resultaat! Paul is zeer gemotiveerd en zoekt naar de best mogelijke manier om de leerstof duidelijk uit te leggen. Een zeer gedreven lesgever met een duidelijke passie voo
Caroline V.
Bijles Frans voor zoon in 5de middelbaar (4)
Het is fijn om te zien dat de 16 jarige zoon telkens gemotiveerd aan de wekelijkse bijles met start! Niet evident na jaren moeite met Frans op school! Dankjewel Paul voor je enthousiasme, positieve ingesteldheid en professionele aanpak!
Els J.
Bijles Duits (4)
Paul werkt zeer gericht en geeft zijn lessen duidelijk.
Ook als ouder ben ik goed op de hoogte van de manier van lesgeven.
Top!
Caroline V.
Leerkracht Frans 2e en 3e graad secundair (3)
Top leerkracht!
Clara L.
Hoge school
Een gemotiveerdere leraar kan je niet vinden!!
Ilse F.
Bijles Duits
Alles tip top. Perfecte uitleg gekregen om van start te gaan.
An L.
Hoe kan ik jou van dienst zijn?
-
TaallesBijles Frans , Bijles Nederlands , Bijles DuitsMet meer dan 30 jaar ervaring in bedrijven en overheidsdiensten ben ik de geknipte leraar om jouw taalleerproblemen op te lossen. Samen bepalen we volgens het SMART-principe een realistische doelstelling. Op jouw leerritme behalen we door meer inzicht in de spraakkunst, woordenschatverwerving en praktijk deze doelstelling. Door mijn flexibele aanpak worden onvoorziene leerhindernissen aangepakt.